Piirin suunnistuskisa 2018

(lisätty: 11.07.2018)

KILPAILUKUTSU  ELÄKELIITON POHJOIS-POHJANMAAN PIIRIIN                  SUUNNISTUSMESTARUUSKILPAILUTAika:      Torstai 2.8.2018. Lähtöväli klo 12.00-13.00.Paikka:   Haapavesi, Aakon maja. Osoite Turvetie 1272.Opastus tieltä nro: 800 Haapavedeltä n. 8km Pulkkilan                 suuntaan, josta ajoaika n. 5min. Pysäköinti kilpailukeskuksessa.Sarjat:    H55-65; n. 4km, H70-90 ja D55-90; n. 2,5-3km.Kartta:   Tulostekartta 1:7500. Päivitetty 2018. Ei muovisuojusta.Maasto:  Ulkoilualueen avokalliomaasto.Ilmoittautuminen: Mieluummin yhdistyksittäin s-postilla hannu.karstunen@gmail.com viimeistään su 29.7. Ellei s-posti ole käytössä niin puhelimitse p. 044-0450210.Ilmoittautumiseen: Sarja, nimi, syntymävuosi, yhdistys.Osallistumismaksu: 15€/hlö. Sisältää saunan ja sämpyläkahvit.Tilille: Eläkeliiton Haapaveden yhdistys. FI48 5029 0440 0024 55.                                          Jälki-ilmoittauminen: Kilpailupaikalla klo 11.30 mennessä. Maksu 20€ käteisellä.Vakuutukset: Osallistujia ei ole järjestäjien puolesta vakuutettu. Jokainen osallistuu omalla vastuullaan.Tietosuoja: Ilmoittautuessa annettuja tietoja käsitellään järjestäjien toimesta vain tapahtuman toteuttamiseen. Tietoja ei luovuteta ulkopuoliselle. Kilpailusta muodostuu tulosluettelo, joka julkaistaan tavanomaisesti EL:n organisaatioiden sivuilla ja                 mahdollisesti lehdissä. Oman tiedon julkaisemisen voi kieltää ilmoittamalla siitä järjestäjälle.Kilpailun toteutus: Toimitaan iltarastiperiaatteella; ei lähtölistaa; lähdöt vapaasti klo 12-13 välillä. Ajanotto Emit-kortilla; numeroa ei tarvitse ilmoittaa etukäteen. Tarvittaessa kortin voi vuokrata (2€/kortti).Tapahtuman kilpailuosuuden toteutuksesta vastaa Haapaveden Urheilijoiden suunnistusjaosto. Muu vastuu EL:n Haapaveden yhdistys. Tiedotus: Hannu Karstunen, 044-0450210, hannu.karstunen@gmail.com              Haapaveden Urheilijat         EL:n Haapaveden yhdistys

PS: Iltarastit samalla alueella 31.7.

ja 6.8.