Kotisivukoulutukset

(lisätty: 04.06.2018)

KOTISIVUKOULUTUS

Aika:                 Maanantai 6.8.2018 klo 10

Paikka:             Hotelli Haapakannel (Vanhatie 47, 86600 Haapavesi)

Osanottajat:      Yhdistysten kotisivujen ylläpitäjät ja varahenkilöt

Hinta:                 26€/hlö

Klo 10         Aamukahvi ja tervetuloa /Ulla RasvalaKlo

10.30    Oppimisen ja Drupalin käytön askeleet / Rauno Tuovinen  1.Logiikka tutuksi2 Käytön perusteet3.Kuvagallerian käyttö ja tarkoitus, kuvien lataaminen   Kuvagallerian ja sivupohjia varten tuotettavien kuvien käytön ero   Kuvien etsiminen tiedostosta   Sisältöjen etsiminen jälkeenpäin suodattimet jen.    Käytön harjoittelua

Klo 12.30    Lounastauko

Klo 13.15    Kertaus ja itsenäinen harjoittelu, yhdistysten omien sivujen luonnin aloittaminen /Rauno Tuovinen

Klo 15.30    Palaute ja kahvit

Kaikkien osallistujien toivotaan suorittavan koulutukseen liittyvän Eskarin ja Peruskoulun osoitteessa http://verkkokoulutus.elakeliitto.fi  Mukaan tarvitset oman tietokoneen, kuvia koneelta tai muistitikulta, sisältösivuilta aiheita mm. toimintakalenteri, tapahtumat jne.Kouluttajana toimii Rauno Tuovinen

Ilmoittautumiset 15.7 mennessä!

Aika:                  Tiistai 7.8.2018 klo 10

Paikka:              Ravintola Samantta, (Välitie 3, 90830 Haukipudas)

Osanottajat:       Yhdistysten kotisivujen ylläpitäjät ja varahenkilöt

Hinta:                  28€ /hlö  K

lo 10         Aamukahvi ja tervetuloa /Ulla Rasvala

Klo 10.30    Oppimisen ja Drupalin käytön askeleet / Rauno Tuovinen  1.Logiikka tutuksi2 Käytön perusteet3.Kuvagallerian käyttö ja tarkoitus, kuvien lataaminen   Kuvagallerian ja sivupohjia varten tuotettavien kuvien käytön ero   Kuvien etsiminen tiedostosta   Sisältöjen etsiminen jälkeenpäin suodattimet jne.    Käytön harjoittelua

Klo 12.30    Lounastauko

Klo 15.30    Palaute ja kahvit

Kaikkien osallistujien toivotaan suorittavan koulutukseen liittyvän Eskarin ja Peruskoulun osoitteessa http://verkkokoulutus.elakeliitto.fi  Mukaan tarvitset oman tietokoneen, kuvia koneelta tai muistitikulta, sisältösivuilta aiheita mm. toimintakalenteri, tapahtumat jne. Kouluttajana toimii Rauno Tuovinen  Ilmoittautumiset 15.7 mennessä!