Kesäpäivä 7.8.2018 Pyhäjoella

(lisätty: 16.05.2018)

Eläkeliiton Pohjois-Pohjanmaan  piirin perinteinen  KESÄPÄIVÄPyhäjoella tiistaina 7.8. 2018 Paikka:  Yppärin Merimaja, Rannanmäentie 70, YppäriAikataulu:klo 09.30     Tervetuloa Pyhäjoelle     Pyhäjoen kunta  Matti Soronen                 Kesäpäivän avaus            Piirin edustajaklo 09.45     Kilpailujen ohjeistus       Veikko Luotoklo 10.00     Perinteiset kesäpäivien kilpailut, henkilökohtaiset ja joukkuekilpailut-          tikanheitto              sarjoina naiset ja miehet-          kettinginheitto         sarjoina naiset ja miehet-          hevosenkengänheitto sarjoina naiset ja miehetklo 11-14     Päivätanssit Merimajalla                   Kalajoen Harmonikka kerhoklo 14.30     Palkintojen jako Merimajan sisätiloissa     Yhdistysten välinen joukkuekilpailu                 Yllämainituissa lajeissa yhdistysten välien joukkokilpailu 3-5 henkisin sekajoukkuein.                 Lopputulokseen lasketaan parhaan joukkueeseen ilmoitetun miehen ja naisen tulos.                 Kilpaillaan kiertopalkinnosta. Henkilökohtainen kilpailu                 Ylläminituissa lajeissa kaikkien kesäpäiville osallistujien kesken. Näissä lajeissa                 kilpaillaan samalla piirin mestaruuksista. Kolme parasta palkitaan.  Joukkuekilpailuun ilmoittautuminen ja maksaminen                 Joukkuekilpailuun ilmoittaudutaan ennakolta (yksi joukkue/yhdistys) ilmoittamalla                 3-5 henkilöä/joukkue, joissa tulee olla miehiä ja naisia. Ilmoittautuminen 23.7. mennessä                 Veikko Luoto, puh. 0400286819, email: tekniikkapappa(at)hotmail.fi   tai Markku Kestilä                  puh. 0400798736, email: markku.kestila(at)kotinet.com.  (Toivomus: sähköpostilla)Joukkueen osallistumismaksu 20 euroa/joukkue on maksettava ennakkoon yhdistyksen tilille: FI29 5381 1720 0116 14 Henkilökohtaiseen kilpailuun osallistuminen ja osanottomaksu                 Maksetaan kilpailupaikalla 2 euroa/kolme suoritusta Merimajalla kenttälounas 7 euroa, kahvi  3 euroa, makkara 2 euroa.  Arvontaa.