Koulutuksia piirissä

(lisätty: 04.04.2017)

Äijävirtaa infotilaisuus Alatemmeksellä 30.8.2017 klo 12-16.

Äijävirtaa peruskoulutus Oulussa 13-16.9.2017

Äijävirtaa on tulossa Pohjois-Pohjanmaalle. Haluatko yhdistykseesi miestoimintaa? Lähetä vapaaehtoinen ryhmänvetäjä kurssille.

Ryhmän ohjaajaksi. Vapaaehtoisena toimiminen ÄijäVirtaa - ryhmän ohjaajana antaa paljon myös itselle. Ryhmä voi mahdollistaa kasvun ihmisenä. Miesryhmän koko voi vaihdella paljonkin. Alle 10 hengen ryhmissä tunnelma on intiimi. Isoissa ryhmissä tulee huomioida, että kaikki saavat äänensä kuuluville. Ryhmän jäsenille voi ollla merliittävää, onko ryhmä avoin vai suljettu.
Ryhmää perustettaessa sovitaan ensimmäisenä yhteistä toimintasäännöistä. Yhteiset säännöt antavat ryhmälle tavan puhua asioista, luovat luottamuksen tunteen sekä kokemuksen yhteisestä ymmärryksestä. Sääntöjen tulee olla selkeät, kirjalliset ja kaikkien ryhmäläisten hyväksymät. Säännöt - "epävirallisetkin" ovat toimintaa tukevia periaatteita. Uusille jäsenille on hyvä kertoa ryhmän säännöt ja toimintaperiaatteet. Ryhmän ohjaajan kannattaa luoda osallistujista yhteystietolista, jotta tiedottaminen sujuu.

13.-16.9.2017 Break Sokos Hotel Eden, Oulu. Kurssin hinta on 55 €. Se sisältää kurssin, puolihoidon ja majoituksen 2 hengen huoneessa. Ilmoittautumislomake liitteenä.

Huom. ilmoittautumiset suoraan Eläkeliittoon 21.8.2017 mennessä.

Hakulomake  http://aijavirtaa.fi/wp/wp-content/uploads/2017/03/Hakulomake_%C3%84ij%C3%A4Virtaa_2017_2-003.pdf

Lisää aiheesta www.aijavirtaa.fi